:: cerita tentang aku ::

My photo
lekir,sitiawan, Malaysia
thanks cz sudy mlwt blog nie..sye just untuk nk meluahkan perasaan dan berkongsi apa jua pengalaman yang saya lalui selama pejalanan hidup nie..tiada niat baik tau buruk yer..untuk menyinggung perasaan sesiapa pun..just tuk m'hiburkan kawan2 jer untuk menbca blog sye ni...heee...sjer ske2..hee...enjoy your self...:)

Saturday, November 14, 2015

SIKAP MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI..!

owhhh..lme ku tidak mgupdate blog yg dah lme ketinggalan ....
update pn zamn2 stdy ilp n adtec shah alam dlu...rse cm dah 5 thun dah xupdte...
skrg nk updte mcritakan kisah ak dah berumo 26 thun sudah.....nk msuk ke angka 30 xlme dah oii...
xkwen2 g...
mcm2 pglman yg ak tempuh...
dgaan melanda..skit aty..jiwa raga...
skrg ak kerja dah....Johawaki...bt 15...
sonok tu sonok la..cme segelintir masyarakat..mementingkan diri sndiri...
srh mpergunakan owg atas kepentingan diri sndri ..mls nk aibkan masyarakat begini..
lebih bek kje lelok...
smpai kau berjaya ...
klu xsggp..benti..fullstop...

t smbung cite len k...
Suke tak! like jer :)

No comments: